Selasa, 11 Ogos 2009

LAWATAN KUNJUNG HORMAT MAPIM KEATAS YAB DATO' DR ZAMBRY

Setiausaha MAPIM Perak










Hasil kunjung hormat MAPIM Perak dan MAPIM Kebangsaan ke atas YAB Dato' Dr Zambry bin Abd Kadir Menteri Besar Perak pada 11 Ogos 2009 amat memberangsangkan. MB amat setuju dengan kertas kerja MAPIM untuk mengadakan Seminar Kekeluargaan di Perak anjuran MAPIM Negeri dan Kebangsaan bersama Kerajaan Negeri Perak, Jabatan Pelajaran Perak, Jasa, LPPKN , Jakim. MB mencadangkan program diadakan di Stadium Indah Mulia Perak pada awal Disember dengan penyertaan 3000 peserta.

Diantara peserta rombongan Kunjung Hormat MAPIM ialah Ahli Majlis Tertinggi MAPIM Kebangsaan Presiden Datuk Jamil Mukmin, Timb. Presiden Datuk Suhaimi, Naib Presiden Ibu Puan Nurhani, Ketua Briged Putri Datin Ismalina, Bendahari En. Mohd Khairul. Bagi MAPIM Negeri Perak diketuai oleh YDP Tn Hj. Ayub, Timb. YDP Tn Hj. A. Suhaimi, Naib Bapa Mohd Halisham, Naib Ibu, Pn. Hjh Zainun, Setiausaha Mohd Suhaimi, Bendahari Shahrul Nizam dan Pengerusi MAPIM Daerah-daerah yang juga AJK MAPIM Negeri Perak.

Dalam Ucapan YAB Dato' MB berjanji akan melantik seorang wakil MAPIM Perak dalam Jawatan Kuasa Bertindak Ekonomi Negeri Perak yang baru diujudkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan