Khamis, 3 Februari 2011

AYUB MERASMIKAN HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN SMK SERI SETIA, TELUK INTAN 2010







Teluk Intan , 22 Julai 2010: SMK Seri Setia , Teluk Intan telah mengadakan Majlis Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik kepada pelajar-pelajar bagi tahun 2009. Majlis Perasmian yang di sempurnakan oleh Tn. Hj. Ayub bin Mohamed, Naib Presiden MAPIM Kebangsaan merangkap YDP MAPIM Negeri Perak itu berlangsung pada sebelah petang bermula jam 2.00 petang.

Turut hadir sama dalam majlis perasmian itu ialah Pengerusi PIBG SMK Seri Setia Tn. Hj. Mohd Yusuf Taib dan Setiausaha Kehormat MAPIM Negeri Perak En. Mohd Suhaimi Mohammed Royani.

Dalam ucapan perasmiannya, Tn. Hj. Ayub mengingatkan kepada ibubapa yang hadir tentang kewajiban tugas ibubapa memantau anak-anak dan jangan mengharapkan didikan itu hanya di pihak sekolah sepenuhnya. Beliau mengajak agar ibubapa menjadi ikon kepada anak-anak dengan menunjukan perwatakan, cara berpakaian, cara pergaulan dengan rakan, dengan anak-anak serta seluruh keluarga cara yang baik.

Tokoh pelajar cemerlang 2009 telah diraih oleh Saudari Sonia Divya a/p Radhakrisnan anak kepada bekas guru di SMK Seri Setia Pn. Paramaswary yang bertukar ke SMK Seri Perak dan anak kepada AJK PIBG SMK Seri Setia, hadiah di sampaikan oleh Tn. Hj. Ayub bin Mohamed.

Selain dari pelajar, guru panitia mata pelajaran yang keputusan cemerlang dalam Peperiksaan Awam iaitu PMR dan SPM juga mendapat penganugerahan dari pihak sekolah yang turut di sampaikan oleh Tn. Hj. Ayub.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan